decorsazan's blog

دکوراسیون داخلی خانه برای خانواده های پرجمعیت در شیراز

اتاق خواب به عنوان یکی از اتاق های اصلی خانه، در طول زمان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و هزاران ایده طراحی دکوراسیون داخلی و تزیین مختلف برای آن ایجاد شده است.

امروز ما در حال بررسی مجموعه ای از ایده های طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز اتاق خواب برای زوج ها هستیم و به برخی از عناصر اصلی که باید در اینجا گنجانده شوند و همچنین جزئیات کوچک زیادی که می توانند این فضا را خاص و خاص جلوه دهند، نگاه می کنیم.




ایده های طراحی داخلی خانه های قدیمی درشیرازاستفاده از رنگ های گرم در دکوراسیون داخلی شیراز

یکی از مهم ترین عناصری که در طراحی دکوراسیون داخلی و دکوراسیون فضا باید به آن توجه کرد، پالت رنگ است. در بسیاری از موارد این همان چیزی است که باعث می شود اتاق خواب احساس گرما و استقبال کند. در اینجا می توانید یک طرح رنگ اتاق خواب نسبتاً تیره را مشاهده کنید که با رنگ های روشن تر تکمیل می شود تا ظاهری آرام و متعادل ایجاد کند.



استفاده از اشکال نامتقارن در طراحی داخلی شیراز

تقارن اغلب یک راه آسان برای طراحی دکوراسیون داخلی یا تزئین اتاق یک زوج یا فضایی است که قرار است بین دو نفر مشترک باشد. به همین دلیل است که طرح‌های نامتقارن هنوز هم بسیار بدیع به نظر می‌رسند، اگرچه این ایده به هیچ وجه جدید نیست.

استفاده از رنگ های خنثی در طراحی داخلی شیراز

این کم و بیش یک ظاهر کلاسیک برای اتاق خواب معاصر است. طراحی دکوراسیون داخلی ساده است، وسایل روشنایی چشم نواز و مجسمه ای هستند، طرح رنگ حول رنگ های خنثی می چرخد و جذابیت بی انتها خاصی وجود دارد که کل فضا را مشخص می کند.

استفاده از نقش های برجسته در دکوراسیون داخلی شیراز

دیوارهای برجسته اتاق هایی را که بخشی از آن هستند کاملا متحول می کند. در مورد اتاق خواب یک زوج یا هر اتاق خواب دیگری، معمولاً دیوار پشت تخت است. این یکی دارای یک الگوی مرمر خاکستری تیره ظریف با رگه های نازک و ظریف است.



استفاده از آینه های بزرگ در دیزاین داخلی شیراز

آینه ها برای بسیاری از فضاها تزیینات فوق العاده ای ایجاد می کنند و آینه های بزرگ می توانند نقاط کانونی فوق العاده ای باشند در مواردی که می خواهید چیزی ظریف اما در عین حال به اندازه کافی جالب باشد که برجسته شود. تا آنجا که به اندازه مربوط می شود، این یک ظاهر خوب برای یک اتاق خواب با اندازه متوسط است.

استفاده از کاناپه در دکوراسیون داخلی شیراز

اگر به دنبال یک اتاق خواب مینیمالیستی هستید، یک تخت شناور کاملاً با موضوع مطابقت دارد. انواع زیادی برای انتخاب وجود دارد و همچنین می توانید یک تخت پلت فرم را با یک تخته سر جالب برای جلوه ای قوی تر جفت کنید.

استفاده از دیوارسبز در دکوراسیون داخلی شیراز

یکی دیگر از گزینه های جالبی که باید در مورد ایده های دکوراسیون اتاق خواب زوج به خاطر داشته باشید این است که می توانید گیاهان را در طراحی دکوراسیون داخلی بگنجانید. گیاهان داخل خانه را تصفیه کننده هوا در نظر بگیرید تا هوای اتاق را در شب تمیز و تازه نگه دارید. همچنین گیاهان به فضای اطراف خود رنگ می بخشند.



استفاده از قفسه های مدرن در طراحی داخلی شیراز

تبدیل قفسه ها به یک نقطه کانونی برای اتاق خواب یک راه خوب و ظریف برای جذاب تر کردن دکوراسیون بدون تکیه بر رنگ های قوی یا جزئیات شلوغ است. در عین حال، نورپردازی تاکیدی حال و هوای خوبی را در اتاق ایجاد می کند

استفاده از دیوارپوش های مدرن در دکوراسیون داخلی شیراز

یکی از نکات کلیدی که در دکوراسیون اتاق باید به آن توجه کنید این است که باید بین بافت و رنگ های استفاده شده در آن فضا تعادل وجود داشته باشد. این یک مثال زیبا از چگونگی دستیابی به آن است. ما عاشق طرح رنگی ملایم و در عین حال قوی و به ویژه پرداخت دیوار هستیم.

استفاده از پارکت های چوبی در طراحی دیزاین داخلی شیراز

بیش از یک راه برای برجسته و جالب جلوه دادن یک دیوار وجود دارد. رنگ پررنگ یکی از گزینه هاست اما در این مورد ما در واقع به یک نقاشی دیواری زیبا نگاه می کنیم که تاثیر بیشتری بر طراحی دکوراسیون داخلی و فضای اتاق خواب دارد. درخت فضایی بسیار آرام و آرام ایجاد می کند.

استفاده از لمینت در دکوراسیون داخلی شیراز

اگر فضای لازم را دارید، اتاق خواب زوج خود را فراتر از یک اتاق خواب کنید. امکانات اضافی مانند یک قسمت نشیمن کوچک در پای تخت یا یک گوشه مطالعه کوچک با یک صندلی و یک چراغ را در نظر بگیرید. اگر اینها با استایل شما سازگار نیست، به چیزهای دیگری فکر کنید که به اتاق اضافه کنید تا آن را جذاب تر کنید.

استفاده از کناف در دکوراسیون داخلی شیراز

با توجه به محل قرارگیری لامپ ها، شدت نور و نحوه برخورد آن با عناصر خاص در اتاق می توان به چیزهای زیادی دست یافت. با نور و سایه ها بازی کنید تا به اتاق خواب یک زوج زیبایی رمانتیک و دنج ببخشید.

استفاده از نورپردازی سقف در دکوراسیون داخلی شیراز

بدیهی است که در مورد دکوراسیون اتاق خواب سبک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و اغلب سبک معاصر بهترین گزینه است. با این حال، یک دکور یکپارچهسازی با سیستمعامل یا آنتیک جذابیت و شخصیت زیادی دارد و اگر از طراحی دکوراسیون داخلی های پیچیده و دقیق لذت می برید ایده خوبی است.




استفاده از گیاهان تزیینی در دکور داخلی شیراز

قبلاً اشاره کردیم که افزودن فضای سبز به اتاق خواب می تواند این فضا را کاملاً تغییر دهد. خوب، چطور می‌خواهید آن را به سطح بعدی ببرید و یک باغ کوچک داخلی را در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود بگنجانید؟ تصور کنید که در اینجا یک واحه کوچک با درخت، گیاهان و گل ها داشته باشید.

استفاده از قاب های دکوراتیو در طراحی داخلی شیراز

ما بسیار عادت کرده ایم که همه چیز را در کمدها و کمدها و کابینت ها پنهان کنیم که دیگر حتی این غریزه را زیر سوال نمی بریم. اما چرا باید همه چیز پنهان بماند؟ گاهی اوقات فکر کردن خارج از چارچوب می تواند منجر به تصمیمات طراحی دکوراسیون داخلی واقعاً جالبی شود، مانند تبدیل قفسه لباس به یک لهجه طراحی.

استفاده از لامپ های آویز در دکوراسیون داخلی شیراز

یک راه خوب برای تغییر همه چیز در مورد ایده های طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب برای زوج ها، داشتن چراغ های آویزان به جای چراغ های رومیزی سنتی است. لامپ های آویز گزینه جالبی هستند، اما در عوض، می توانید دیوارکوب را نیز انتخاب کنید

استفاده از سرامیک کف اتاق در دکوراسیون داخلی شیراز

در مورد وسایل اتاق خواب سبک، داشتن کمی تنوع می‌تواند به جذاب‌تر شدن طراحی دکوراسیون داخلی در کل کمک کند. این برای انواع سبک های مختلف صدق می کند و همچنین به شما کمک می کند تا بتوانید روشنایی را بر اساس فضایی که می خواهید ایجاد کنید تنظیم کنید.



استفاده از شومینه در معماری داخلی شیراز

به جز تخت، به ندرت مبلمان اجباری دیگری وجود دارد که باید بخشی از اتاق خواب باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، چیزهای غیرمنتظره ای را در طراحی دکوراسیون داخلی در نظر بگیرید، مانند یک صندلی آویزان، یک تاب، یک شومینه کوچک یا برخی تزئینات برای اینکه اتاق دنج و جذاب به نظر برسد.

10 مورد ضروری طراحی کابینت آشپزخانه بی انتها در شیراز




آنها یک سرمایه گذاری بزرگ هستند، بنابراین نکته کلیدی ایجاد آشپزخانه ای جاودانه است که در سال های آینده همچنان به نظر می رسد

انتخاب یک آشپزخانه بی انتها مهم ترین هدفی است که هر یک از ما باید داشته باشد اگر در حال بازسازی هستیم، اما ممکن است در هشت تا 10 سال آینده هر زمانی نیاز داشته باشیم یا بخواهیم خانه را تغییر دهیم.


مطمئناً ما می‌خواهیم سبک آشپزخانه‌هایمان را دوست داشته باشیم و در عین حال زیبا به نظر برسند، اما این یک اتاق در خانه است که واقعاً می‌تواند به ارزش خانه بیافزاید - و باعث فروش یا شکست - بنابراین بسیار مهم است. که قرار نیست به روز شود


کلید طراحی یک آشپزخانه بی انتها به گونه ای که حتی اگر قصد جابجایی ندارید، نیازی به به روز رسانی آن هر چند سال یکبار احساس نکنید؟ کلاسیک بروید و طول عمر خواهید داشت. شما همیشه می‌توانید مهر و شخصیت خود را با لوازم جانبی، کاغذ دیواری‌ها، تزئینات پنجره، اثاثه یا لوازم داخلی و رنگ‌های قابل تعویض به راحتی اضافه کنید.

1. کابینت با رنگ خنثی کلیدی است

اگرچه سفید کلاسیک یک رنگ محبوب برای کابینت آشپزخانه در شیراز است - و صادقانه بگوییم، از نظر طول عمر زیاد نمی توانید با آن اشتباه کنید - ارزش استفاده از رنگ های خنثی و با دقت انتخاب شده مانند کرم، خاکستری کم رنگ و ... را دارد. سبز روشن خاکی، آبی کم رنگ یا بژ اگر می خواهید بدون آسیب رساندن به اعتبار طولانی مدت آشپزخانه، ظاهری فردی تر ایجاد کنید.




یکی از پر جنب و جوش ترین فضاها با بیشترین فعالیت و انرژی، آشپزخانه معمولا قلب خانه است. در حالی که اغلب رنگ‌های روشن مانند زرد و سبز پر جنب و جوش را می‌بینید که در اینجا برای بازتاب سطح انرژی در فضا استفاده می‌شود، رنگ‌های خنثی ملایم و رنگ‌های خاکی‌تر نیز می‌توانند به همان خوبی کار کنند و طرحی آرام‌بخش و بی‌زمان ایجاد کنند که احساس خانه‌داری و آرامش می‌کند.


2. سبک کابینت - به سراغ کلاسیک های قابل اعتماد بروید

گرایش‌های آشپزخانه می‌آیند و می‌روند، اما برخی از عناصر جاودانه آشپزخانه هرگز به تاریخ نمی‌رسند. کابینت‌های سنتی شیکر و مدرن‌تر جلوی تخت هر دو قابل اعتماد هستند، در حالی که کابینت‌های رنگ‌شده و چوبی آشپزخانه همیشه انتخاب‌های کلاسیک هستند.

و در حالی که ما شروع به دور شدن از آشپزخانه تمام رنگ شده به آشپزخانه ای که شامل روکش های چوبی و حتی تخته سه لا – که ما آن را دوست داریم – می بینیم، عناصر اصلی ثابت می مانند.

Mindy O'Connor، مدیر استودیوی معماری و دکوراسیون داخلی فیلادلفیا، Melinda Kelson O'Connor Design، در مورد مواد متضاد و استفاده از چوب طبیعی با ما صحبت می کند:

استفاده از چوب طبیعی تیره، مانند این گردو، به عنوان لهجه در مقابل رنگ کابینت روشن، حسی مدرن، اما با گرما و عمق ایجاد می کند. گردو می‌تواند جلوه‌ای غنی و زیبا داشته باشد و کابینت‌های چوبی در صورت استفاده در تمام کابینت‌ها به جای تسلط بر فضا، بیشتر به عنوان یک لهجه ماندگار هستند.




3. چیدمان کامل آشپزخانه برای یک کابینت آشپزخانه بی زمان در شیراز ضروری است

چیدمانی که به طور پیچیده برنامه ریزی شده است تا حد امکان به کمال نزدیک شود، به آشپزخانه شما عمر طولانی می بخشد. اگر هرگز در مورد موقعیت برخی عناصر فکر منفی نداشته باشید، احتمال اینکه بخواهید آن را جایگزین کنید کمتر است. یک طراح حرفه ای آشپزخانه - و تجربه ارزشمند شما می تواند در این مورد کمک کند.

با این حال، عنصر اصلی برای چیدمان موفق، صرف نظر از اندازه فضا، مثلث آشپزخانه است که از سینک، فر و یخچال تشکیل شده است. آنها لنگری را ایجاد می کنند که بقیه آشپزخانه از آن سرازیر می شود، چه آشپزخانه شما L شکل باشد، چه آشپزخانه شما، چه U شکل - یا در اطراف یک جزیره ساخته شده باشد.




4. تعادل ایده آل مبلمان نصب شده و آزاد

یکی از تصمیمات اصلی هنگام انتخاب عناصر طراحی آشپزخانه بی انتها این است که آیا آشپزخانه مستقل یا مجهز را انتخاب می کنید. هر دو مزایا و معایب دارند و می‌توانند در «سبک جاودانه» قرار بگیرند – اما در حقیقت، آشپزخانه بی‌زمان کامل (به نظر ما) باید عناصر هر دو سبک را داشته باشد.

ایستادن (یا "نمای آزاد" - نصب شده اما مستقل به نظر می رسد) از نظر ظاهری آرام تر است و برای ویژگی های دوره ای ایده آل است - و می توانید هنگام جابجایی عناصر آن - مثلاً یک کمد یا جزیره آشپزخانه - را با خود همراه داشته باشید.

آشپزخانه‌های مجهز به شما این اطمینان را می‌دهند که فضای خود را تا آخرین اینچ به حداکثر برسانید، به‌خصوص اگر در جاده‌ای سفارشی می‌روید و چه ظاهری مستقل داشته باشید یا نه، معمولاً در ایجاد ظاهری ساده در یک آشپزخانه کوچک بهتر هستند. و حتی یک آشپزخانه کاملاً مجهز می تواند دارای عناصر مستقل مانند قفسه های باز باشد.




5. قفسه باز - طراحی جدید کابینت کلاسیک

ما بر این باوریم که قفسه بندی باز یکی از آن عناصر طراحی کابینت آشپزخانه بی انتها است. این برای همه نیست، اما ظاهری است که راه به جایی نمی برد.


تام هاولی، مدیر طراحی در شرکت کابینت آشپزخانه سفارشی، تام هاولی، می‌گوید: «داشتن اقلام به نمایش گذاشته شده می‌تواند زندگی و شخصیت را در هر آشپزخانه ای ببخشد. فرقی نمی‌کند بهترین لیوان‌ها، ظروف سفالی، گلدان‌ها و تابه‌ها یا گیاهان خود را در قفسه‌های آشپزخانه اوپن به نمایش بگذارید، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید ظاهری مناسب داشته باشید.


بسیاری از مردم ممکن است از قفسه بندی باز به عنوان یک گزینه ذخیره سازی اجتناب کنند، زیرا می ترسند کابینت آشپزخانه را به هم ریخته یا نامرتب نشان دهد، اما اگر به خوبی انجام شود، در واقع به باز شدن کابینت آشپزخانه و ایجاد حس فضا کمک می کند.

«داشتن اقلامی که هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنید، یک صرفه‌جویی عالی در زمان است – مستقیماً به سراغ چیزهایی می‌روید که نیاز دارید. همچنین اگر وسایل خود را پشت درهای کمد بسته نگه دارید، از به هم ریختگی که ممکن است ایجاد شود جلوگیری می کند - گاهی اوقات خیلی آسان است که کاغذها را در همان فضایی که کاسه های صبحانه تان قرار داده اید، روی هم قرار دهید. اگر دنیا بتواند ببیند شما در حال انجام چه کاری هستید، این کار را 

نخواهید کرد، بنابراین سطحی از سازمان را نیز ارتقا می دهد.




کابینت‌های آشپزخانه سازمان‌یافته، برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی و خرید مواد غذایی را آسان‌تر می‌کنند، زیرا همه چیز جای خود را دارد و می‌توانید در یک نگاه ببینید چه چیزی را باید مصرف کنید یا آن را تهیه کنید.


6. یک جزیره آشپزخانه چند منظوره

این روزها بیشتر احتمال دارد که آشپزخانه ای با جزیره را ببینید تا بدون آن – آنها به یک کابینت آشپزخانه ضروری تبدیل شده اند که تبدیل به یکی از ضروریات طراحی شده است. شما می توانید با مقیاس و شکل متناسب با نیازهای خود بازی کنید - اما آنها باید سخت تلاش کنند تا تمام نیازهایی را که ما در یک کابینت آشپزخانه مدرن قرار می دهیم برآورده کنند.

جزایر کارآمدترین راه را برای سازماندهی همه چیز در مناطق اختصاصی ارائه می دهند... و این به طور قابل توجهی به جریان ترافیک در اطراف اتاق کمک می کند. آنها یک نقطه کانونی عالی برای اتاق ایجاد می کنند، به خصوص زمانی که آنها دارای وسایل چند منظوره و صندلی های غیررسمی هستند.

آنها به ما در انجام کارهای چندگانه کمک می کنند: آشپزی برای یک مهمانی شام، گپ زدن با دوستانی که در اطراف جزیره جمع شده اند یا نشستن بچه ها برای انجام تکالیفشان در حالی که ما شام را آماده می کنیم. جزایر همچنین فضاهای بزرگی را بین کابینت آشپزخانه و ناهار خوری/نشستن مجاور ایجاد می‌کنند و می‌توانید تمرکز بیشتری بر طراحی در انتخاب رنگ و مواد روی میز کار خود ایجاد کنید.





7. کف آشپزخانه که به وظیفه بستگی دارد

بن باربیج، مدیر عامل Kitchen Makers توضیح می دهد: «اگرچه طراحی کابینت آشپزخانه بزرگترین اولویت است، مهم است که سایر عناصر اتاق مانند کف و نور را فراموش نکنید.

همه چیز باید به صورت جداگانه و همچنین به عنوان یک کل در نظر گرفته شود تا مطمئن شوید که با هم کار می کنند. شما می‌خواهید که این قطعات در تمام فضا احساس انسجام داشته باشند و مشورت با طراح آشپزخانه می‌تواند به اطمینان از این امر کمک کند.

انتخاب کفپوش کلاسیک برای آشپزخانه چوب و سنگ است. کفپوش چوبی شخصیت می افزاید و در مورد این کابینت آشپزخانه نشان داده شده گرما را به طرح سفید در غیر این صورت می افزاید. سنگ به همین ترتیب عمل می کند و عنصر لمسی ایجاد می کند، همچنین با گرمایش از کف به خوبی کار می کند.




8. کانترهایی که بادوام هستند

کانترها باید از نقطه نظر عملی - و همچنین از منظر طراحی - سخت کار کنند. توصیه ما؟ اگر به دنبال "جاودانگی" هستید، از میزهای مد روز یا طرح هایی که رنگ های روشن یا جسورانه دارند، خودداری کنید.


اگر واحدهای شما ساده هستند، می‌توانید الگو یا بافت اضافی را با سنگ طبیعی یا رگه‌های مرمری قوی‌تر اضافه کنید، یا مواد مختلف را در کابینت آشپزخانه ترکیب کنید تا جنبه تزئینی چشم‌گیرتری ایجاد کنید.


گریم اسمیت، رئیس خرده فروشی و طراحی تجاری در Life Kitchens توضیح می دهد:


سطوح کار شما به طور مداوم استفاده می شود، چه برای تهیه و سرو غذا یا ناهار خوری و همچنین برای نگهداری وسایل روزمره. به این ترتیب، آنها باید بتوانند فشار منظم و شدید قابلمه‌ها، تابه‌ها و ظروف را تحمل کنند و همچنین بی‌انتها باقی بمانند.

آنها همچنین همیشه در معرض نمایش هستند و به همین دلیل بخش مهمی از فرآیند طراحی هستند. به ترکیب موادی مانند کوارتز و گرانیت با الوار نهایی فکر کنید تا انعطاف‌پذیری و دوام و همچنین ظاهری قوی و برجسته را به شما ارائه دهد.




9. نورپردازی آشپزخانه که شیک است اما فوق العاده کاربردی است

ما اغلب تمام وقت و بودجه خود را صرف هسته کابینت آشپزخانه می کنیم، اما نکات مهم تکمیلی مانند نورپردازی را فراموش می کنیم. و منظور ما فقط یک نور بزرگ نیست - نور کابینت آشپزخانه باید زمانی که به آن نیاز دارید جسورانه باشد، اما زمانی که می خواهید فضایی ایجاد کنید باید ظریف باشد.


چارلز بولز، مدیر Original BTC می‌گوید: «آشپزخانه‌ها اغلب مرکز مرکزی خانواده هستند و به همان اندازه که فضاهای کاربردی هستند، فضاهای سرگرم‌کننده و خانوادگی هستند. در صورت امکان، طرح نورپردازی خود را در مرحله برنامه ریزی در نظر بگیرید تا فرصت ها را به حداکثر برسانید.


شما به دو نوع نور نیاز دارید: نورپردازی بدون سایه برای پخت و پز و آماده سازی، و نور محیط برای زمانی که به سادگی می خواهید استراحت کنید یا سرگرم شوید.


اکثر کابینت آشپزخانه ها از منبع نور مرکزی به علاوه ترکیبی از چراغ های دیواری و نورافکن کاربردی و صرفه جویی در فضا بهره می برند. در صورت امکان، مطمئن شوید که چراغ‌های شما به طور جداگانه کنترل می‌شوند تا بتوانید با تکان دادن یک سوئیچ حالت‌های مختلفی ایجاد کنید. درخواست از برقکار خود برای نصب چندین مدار به این معنی است که می توانید بافت و عمق را معرفی کنید.

یک آویز کم نور – یا برای ظاهری دراماتیک، یک ردیف آویز – برای جابجایی از حالت کاربردی به حالت آرامش مفید است، چه روی میز ناهارخوری یا جزیره مرکزی. همچنین نورپردازی برجسته را برای برجسته کردن مناطق مورد علاقه در نظر بگیرید - این یک راه عالی برای به نمایش گذاشتن مجموعه ای از هنرهای چینی یا دیواری است.

به ظاهر خود یراق آلات و همچنین جلوه نور کلی فکر کنید – کابینت آشپزخانه ها گاهی اوقات می توانند سخت به نظر برسند، و یراق آلات جالب یک راه عالی برای نرم کردن ظاهر هستند. و در اتصالات کوتاهی نکنید - نصب روشنایی می تواند یک کار گران قیمت و نامرتب باشد که اگر از نتیجه راضی نیستید، دیگر نمی خواهید آن را تکرار کنید.




10. لوازم و اتصالات کابینت اشپزخانه - آیسینگ روی کیک

دستگیره ها، دستگیره ها، شیرآلات، لولاها – اینها جزئیاتی هستند که به کابینت آشپزخانه شما شخصیت می بخشند.


برای ایجاد یک کابینت آشپزخانه جاودانه، باید ظاهری منسجم داشته باشد، بنابراین مطمئن شوید که تمام ویژگی‌ها و اتصالات خود را مطابقت دهید، به خصوص در هنگام استفاده از فلز - دستگیره‌ها، شیرها و پریزهای چراغ (و غیره) همه باید مکمل یکدیگر باشند. .

در این خانه به سبک گرجی، مارتین مور یک کابینت آشپزخانه کلاسیک زیبا برای آشپزی و سرگرمی خانواده طراحی کرد. پوشش‌های برنجی گرم در سرتاسر ظاهر می‌شوند و کابینت‌های نقاشی شده با دست را تکمیل می‌کنند و جذابیت بصری را به فضا می‌افزایند.